رژيم دكتر كرماني

۱۹ بازديد

آقاي مسلم فلاح‌نيت 25 ساله و ساكن مشهد، موفق شده با استفاده از رژيم دكتر كرماني، 39 كيلوگرم كاهش وزن داشته باشد. وي از دوران چاقي خود به تلخي ياد مي‌كند و مي‌گويد آن‌قدر نسبت به چاقي حس بدي داشتم كه بعضي اوقات از خودم بدم مي‌آمد و حتي به خودم توهين مي‌كردم. چاقي احساس بدي در من ايجاد مي‌كرد و انگيزه و توان زيادي از من مي‌گرفت.

بخش كوتاهي از صحبت‌هاي وي را بخوانيد:

بعد از مشاهده عكس و مصاحبه ركوردداران در سايت دكتر كرماني و اينكه مي‌شود روزي عكس من هم در سايت قرار بگيرد به نتيجه گرفتنم مطمئن بودم ولي نمي‌دانستم چه مدت طول خواهد كشيد. پس به راهنمايي‌هاي مشاوران اعتماد كردم و به توصيه آنها گوش دادم چون رژيم دكتر كرماني رژيم نخوردن يا رژيم دارويي نبود! رژيمي همراه با ورزش بود كه از بابت سالم بودن آن مطمئن بودم و مي‌دانستم كه فقط صبر و حوصله و انگيزه و اراده مي‌خواهد.

تنوع غذايي رژيم دكتر كرماني، خيلي عالي است. شايد بعضي غذاهاي سنتي در فهرست غذايي وجود نداشت اما براي من قابل تحمل بود و مي‌توانستم باوجود غذاهاي ديگر خودم را راضي نگهدارم.

ورزش در كاهش وزن من نقش داشت
علاوه بر رژيم غذايي، ورزش در جريان كاهش وزن من نقش داشت. البته من اسم برنامه غذايي‌ام را رژيم نمي‌گذارم؛ رژيم بيشتر به‌معناي نخوردن است در حالي كه ما تلاش مي‌كنيم به اندازه نياز بخوريم. خلاصه 70درصد كاهش وزن من از مصرف غذاي موردنياز نه بيشتر و 30درصد هم بر اثر ورزش بوده است.
نتيجه سختي كشيدن، طعم شيريني است كه ديگر چاق‌تان نمي‌كند

به آن دسته از عزيزاني كه از چاقي رنج مي‌برند اول خواندن كتاب «پدر ثروتمند من پدر فقير من» را پيشنهاد مي‌كنم و بعد خواندن كتاب تقويت اراده دكتر كرماني را و سپس كتاب معجزه‌اي براي چاق‌ها. بعد از خواندن اين كتاب‌ها، وارد برنامه رژيم شويد. خواندن اين كتاب‌ها ترس شما را ازبين مي‌برد و انگيزه و اميدتان را براي لاغر شدن بيشتر مي‌كند.

اگرچه مسلم فلاح‌نيت هنگام دويدن براي لاغر شدن، احساس خوبي نداشت ولي نتيجه سختي كشيدن، طعم شيريني است كه چاق نمي‌كند بلكه شما را خوش‌اندام مي‌كند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.